Monday, April 20, 2009

လန်းနေစေချင်တယ်

ဟယ်...လှလိုက်တာ။ မိုက်တယ်ကွာ။
လှတာမြင်ရင် ကြိုက်တတ်တာ သဘာဝပဲလား။ အဲဒ့ီမေးခွန်းကို ကျွန်တော် ခဏခဏမေးဖူးသည်။
အင်းတဲ့။ ဟုတ်ပါသည်။ ယေဘုယျအားဖြင့် ဟုတ်နိုင်ပါလိမ့်မည်။ အဲဒီ့ထဲမှာ ကျွန်တော်လည်း တစိတ်တပိုင်းပါဝင်နေတာပါပဲ။ သူကတော့ အဲဒီလိုမဟုတ်ဘူး။
လှတိုင်းတာ ကြိုက်နေရမယ်ဆိုရင် ကျွန်မရှင့်ကို ချစ်ခဲ့မှာမဟုတ်သလိုလက်တွဲဖို့လည်း စဉ်းစားခဲ့မှာမဟုတ်ဘူး။ ဒီစကားနဲ့တင် ကျွန်တော် သူ့ကိုဘာမှပြန်မပြောပဲ ပြုံးနေလိုက်မိသည်။

(အတွေးနယ်ကျယ်ပြန့်ပါစေ)

0 ေယာက္ရဲ႕ အျမင္:

Post a Comment